فکرانه

مقاله شماره 8: همکاری در فروش چیست؟ معرفی بهترین درگاه همکاری در فروش اسباب بازی در ایران
همکاری در فروش، شیوه ای از فروش است که با رشد و گسترش پلتفورم های فروش کالا و همچنین شبکه های اجتماعی شکل گرفته است. در این روش از فروش، فروشنده بدون سرمایه اولیه و یا انبارداری و خرید قطعی سفارش دریافت می کند. در حقیقت فروشنده با اتصال به یک یا چند انبار، کالاهای موجود این انبارها را بازاریابی می کند و با دریافت سفارش، کالا توسط انبار برای مشتری ارسال می شود.

تعریف همکاری در فروش

همکاری در فروش، شیوه ای از فروش است که با رشد و گسترش پلتفورم های فروش کالا و همچنین شبکه های اجتماعی شکل گرفته است.
در این روش از فروش، فروشنده بدون سرمایه اولیه و یا انبارداری و خرید قطعی سفارش دریافت می کند. در حقیقت فروشنده با اتصال به یک یا چند انبار، کالاهای موجود این انبارها را بازاریابی می کند و با دریافت سفارش، کالا توسط انبار برای مشتری ارسال می شود.
بنابراین در این روش فروشنده تنها واسطه ای برای بازاریابی و فروش  کالاست و بعضا حتی هیچ گاه کالای مورد نظر را از نزدیک ندیده و لمس نکرده است. پس در حقیقت در این روش فروشنده می تواند بدون ریسک بالا توانایی خود را فروش در بسترهای مختلف مختلف مجازی و روی گروه های مختلف کالایی تست کند.


همکاری در فروش اسباب بازی، لوازم التحریر و کتاب


اگرتصمیم گرفته اید که در کسب و کار همکاری در فروش وارد شوید شاید یکی از مهمترین سوال هایی که به ذهن می رسد این است که در زمینه چه نوع کالاهایی می توانید فعالیت خود را آغاز کنید. 
یک از رده های قابل بررسی شروع کار فروش در زمینه کالاهای فرهنگی یعنی اسباب بازی، لوازم التحریر و کتاب است.
 همکاری در فروش اسباب بازی، تحریر و کتاب به دلایل زیر می‌تواند مناسب باشد:



بازار هدف گسترده در کسب و کار همکاری در فروش


این محصولات برای گروه‌های سنی مختلف و خانواده‌ها جذاب هستند، بنابراین بازار هدف وسیعی دارند. در حقیقت در زمینه اسباب بازی، تمام خانواده های دارای فرزند در رده های مختلف سنی جزو مهم ترین مخاطبان شما خواهند بود.  علاوه براین در زمینه بردگیم ها و بازی های بزرگسال نیز شما می توانید جامعه هدف بزرگی از مخاطبان را مورد برنامه ریزی فروش قرار دهید. مدارس مهد کودک ها و انواع آموزش گاه هایی که لوازم کمک آموزشی استفاده می کنند نیز می توانند بخشی از جامعه هدف شما باشند.
در زمینه تحریر و کتاب هم مدارس ادارات می توانند به عنوان مشتریان بزرگتر و دانش آموزان و خانواده های آنها به عنوان بازار هدف فروش شما در نظر گرفته شوند.


تقاضای دائمی در کالاهای مورد استفاده درهمکاری در فروش


برای شروع فعالیت همکاری در فروش شاید باید از کالاهایی شروع کنید که به اندازه کافی درخواست و تقاضا داشته باشد. اسباب بازی‌ها و کتاب‌ها به عنوان نیازهای اساسی در زندگی کودکان و نوجوانان همیشه مورد تقاضا هستند. والدین همواره به دنبال بهترین گزینه‌ها برای آموزش و سرگرمی فرزندانشان هستند.  این اسباب بازی ها و یا لوازم التحریر و کتاب هم می توانند به عنوان نیاز آموزشی کودکان و هم به عنوان هدیه های تولد توسط اطرافیان کودکان برای آنها تهیه شوند.


تنوع محصولات همکاری در فروش


این دسته از محصولات شامل انواع مختلفی از اسباب بازی‌ها، لوازم تحریر و کتاب‌ها می‌شود که می‌توانند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کنند. در حقیقت تنوع یکی از مزایایی است که به فروشنده کمک می کند تا تقاضاهای مختلف بازار را پاسخ دهد و فروشگاهی پر رنگ و لعاب و متنوع از سلایق و کالاهای مختلف بسازد

امکان تبلیغات موثر در کالاهای همکاری در فروش:


یکی از مهم ترین رمز های موفقیت می توناد ایجاد یک فروشگاه زیبا و تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی و یا پلتفورم های فروش کالا باشد. با توجه به اینکه این محصولات معمولاً جذاب و رنگارنگ هستند، می‌توان از روش‌های تبلیغاتی خلاقانه و جذاب برای جلب توجه مشتریان استفاده کرد. بنابراین ورورد به حوزه کالاهای فرهنگی به شما کمک می کند تا در زمینه زیبا سازی فروشگاه خود هیچ محدودیتی نداشته باشید.


حاشیه سود مناسب در همکاری در فروش:


 در بسیاری از موارد حاشیه سود پایین و در حدود 1-5 درصد از معایب روش همکاری در فروش بر شمرده می شود. این در حالی است که بسیاری از محصولات اسباب بازی و تحریر دارای حاشیه سود خوبی هستند که می‌تواند برای فروشندگان و همکاران در فروش سودآور باشد. بنابراین در این حالت بین 20-30 درصد حاشیه سود می تواند به همکاری در فروش اختصاص داده شود.


 
 
 
 

فصل‌های خرید مشخص:


در فروش محصولات ورود به حوزه هایی که نیاز های ایامی بالایی دارند می توند به فرآیند فروش شما کمک کند. به عنوان نمونه در ایام خاصی مانند آغاز سال تحصیلی، تعطیلات نوروز و اعیاد فرصت‌های خوبی برای فروش بیشتر این محصولات فراهم می‌کند. بنابراین همکاری در فروش در این ایام های مشخص می تواند سود و حاشیه بسیار مناسبی را ایجاد کند.


امکان همکاری با برندهای معتبر در همکاری در فروش:


 یکی از مهمترین مشکلات همکاری در فروش پیدا کردن برندهای مناسب با کیفیت قابل اتکاست. در حوزه اسباب بازی و تحریر و کتاب، برندهای معتبر و با کیفیتی وارد بازار ایران  شده اند.

همکاری با برندهای شناخته شده و معتبر در این حوزه می‌تواند اعتبار بیشتری به کسب‌وکار شما ببخشد و اعتماد مشتریان را جلب کند.

با توجه به این عوامل، همکاری در فروش این دسته از محصولات می‌تواند یک فرصت خوب برای کسب درآمد و ایجاد یک تجارت موفق باشد.


معرفی یکی از پلتفورم های بزرگ همکاری در فروش اسباب بازی، لوازم التحریر و کتاب

فکرانه، به عنوان یکی از تامین کنندگان و توزیع کنندگان صنف اسباب بازی ، تحریر و کتاب حدود 15 است که در زمینه تولید و پخش کالاهای فرهنگی فعالیت دارد. فکرانه تا کنون با بیش از صدها فروشگاه در سراسر فعالیت داشته است. با توجه به تقاضا و تمایل گروهی از فروشگاه داران به انجام همکاری در فروش بر روی انبار بزرگ فکرانه، برآن شدیم تا دسترسی فروش بر روی کالاها را برای سایر فروشگاه داران با سابقه و یا آماتور آغاز کنیم.
در این روش فکرانه امکان فروش روی صدها عنوان کالای خود را برای همکاران فراهم می کند.
همکاران بدون نیاز به خرید قطعی کالا و صرفا با دریافت سفارش با ما همکاری می کنند.
فکرانه نیز خود را موظف می داند تا کالاهای مورد سفارش را با کیفیت مناسب و با نام فروشگاه شما برای مشتری شما ارسال کند.

همین امروز کسب کار خود را آغاز کنید.

کلمات کلیدی : همکاری در فروش,همکاری در فروش با پورسانت بالا,همکاری در فروش ایرانی
نویسنده :
تاریخ انتشار : 1403/08/27
فایل های پیوست